fbpx

Οι σελίδες προϊόντων μπορούν να έχουν την ίδια επιρροή στους ανθρώπους, με ένα φυσικό κατάστημα. Αναδημιουργήστε την εμπειρία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, με ένα μοναδικό σχεδιασμό, που καλεί τους πελάτες και κάνει τα προϊόντα να ξεχωρίζουν. Πώς θα το επιτύχετε αυτό; Ακολουθούν επτά βασικά στοιχεία σχεδιασμού για να σχεδιάσετε σελίδες με αντίκτυπο στους πελάτες σας.

1. Εικόνες προϊόντων

Σε πρώτη φάση, αυτό στο οποίο πρέπει να εστιάσετε είναι στις εικόνες των προϊόντων που χρησιμοποιείτε. Συλλέξτε πολλές εικόνες, παρουσιάζοντας το προϊόν από διαφορετικές γωνίες, ακόμα και το προϊόν εν λειτουργία. Σκεφτείτε μια ιστορία γύρω από τις εικόνες για να τις κάνετε πιο ελκυστικές, αντί για μια απλή, ατελείωτη λίστα εικόνων. Για παράδειγμα, εάν το προϊόν είναι μια τσάντα παραλίας, θα μπορούσατε να την γεμίσετε με τα απαραίτητα για την παραλία και να τραβήξετε τις φωτογραφίες σε μια πραγματική παραλία. Επιπλέον, η χρήση εικόνων υψηλής ποιότητας και υψηλής ανάλυσης, είναι απόλυτη ανάγκη για να αντιπροσωπεύσει το πραγματικό προϊόν όσο το δυνατόν πιο καλά.

2. Περιγραφή

Αφού οι ποιοτικές εικόνες έχουν τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή, αυτό που χρειάζονται είναι μια περιγραφή για να κατανοήσουν καλύτερα το προϊόν. Η περιγραφή πρέπει να είναι σύντομη και ευκρινής, αλλά και να μεταφέρει την αξία του προϊόντος. Για παράδειγμα, για την τσάντα παραλίας, η περιγραφή πρέπει να περιλαμβάνει το μέγεθος, το υλικό, το χρώμα και την τιμή της.

3. Κουμπί ενέργειας

Στόχος σας είναι να μετατρέψετε τους πιθανούς καταναλωτές σε πελάτες που πληρώνουν. Η προσθήκη ενός ξεκάθαρου κουμπιού παρότρυνσης για δράση, όπως “Αγοράστε τώρα” ή “Προσθήκη στο καλάθι”, βοηθά αυτούς που βρίσκονται σε ερευνά αγοράς να καταλήξουν στην αγορά του δικού σας προϊόντος. Έπειτα το κουμπί πρέπει να μεταφέρει τον καταναλωτή σε μια εύκολη διαδικασία πληρωμής ή να τους επιτρέψει να συνεχίσουν τις αγορές πριν αγοράσουν όλα τα προϊόντα που έχουν προσθέσει στο καλάθι αγορών τους.

4. Λευκός χώρος

Η ποσότητα του λευκού (κενού) χώρου σε μια σελίδα επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό πόσο καλά ξεχωρίζει το προϊόν. Οι γεμάτες σελίδες με δυσνόητα κείμενα και αμέτρητες εικόνες δημιουργούν μόνο σύγχυση. Κάθε κομμάτι της σελίδας – εικόνες, περιγραφή, κουμπιά παρότρυνσης ή πρόσθετες πληροφορίες – πρέπει να είναι καλά χωρισμένο μέσα στο λευκό χώρο. Θέλετε κάθε πληροφορία, και εικόνα να είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητη.

5. Χρώματα επωνυμίας

Μπορεί να χρησιμοποιήστε τα χρώματα της επωνυμίας σας σε όλες τις καμπάνιες μάρκετινγκ, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να ενσωματώσετε τα ίδια χρώματα στις σελίδες των προϊόντων σας. Χρησιμοποιώντας ίδια χρώματα, με την επωνυμία σας, σε όλα τα κανάλια και μέσα, καθιστά ευκολότερο για τους πελάτες να σας αναγνωρίσουν. Το κουμπί παρότρυνσης, έγχρωμοι τίτλοι προϊόντων και όλα τα κομμάτια της σελίδας, πρέπει να συμβαδίζουν με τα χρώματα της επωνυμίας σας.

6. Γραμματοσειρές

Χρησιμοποιώντας περισσότερες από τρεις διαφορετικές γραμματοσειρές σε μια σελίδα προϊόντος, το κάνει να φαίνεται ακατάστατο. Διατηρήστε τις ίδιες γραμματοσειρές που χρησιμοποιείτε και σε άλλα κανάλια, βεβαιωθείτε ότι είναι ευκρινές και εύκολη στο διάβασμα και να διατηρήσετε το μέγεθος της σε φυσιολογικά πλαίσια. Δεν θέλετε να ακολουθείται ένας πολύ μεγάλος τίτλος προϊόντος από μια απίστευτα μικρή γραμματοσειρά περιγραφής!

7. Πρόσθετες πληροφορίες

Αφού έχετε δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες με ελκυστικές εικόνες, σχετική περιγραφή και ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση, προσθέστε μερικές πρόσθετες πληροφορίες για να βοηθήσετε τους πελάτες σας πάρουν την απόφαση αγοράς. Αυτές οι πληροφορίες είναι για το κάτω μέρος της σελίδας. Προσθέστε πληροφορίες όπως έξοδα αποστολής, οδηγίες φροντίδας, κριτικές πελατών, συμβουλές για το στυλ ή άλλες συστάσεις προϊόντος για ένα ολοκληρωμένο πακέτο.

Αυτά τα επτά στοιχεία σχεδιασμού μπορούν να πείσουν έναν πελάτη να προχωρήσει και να αγοράσει τα προϊόντα σας. Δώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκολύνετε την προβολή και θα κάνετε τα προϊόντα σας να ξεχωρίζουν.

Χρειάζεστε βοήθεια με την εικόνα της επιχείρησή σας ή τον ιστότοπο σας;

Εάν δεν έχετε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας, ή χρειάζεστε βοήθεια με την online εικόνα και παρουσία σας ελάτε τώρα σε επικοινωνία με τους ειδικούς της Grafique.gr για μια δωρεάν προσφορά.